دانشنامه طراحی کاتالوگ و بروشور

در دانشنامه طراحی کاتالوگ و بروشور که توسط وب سایت catalog-design.ir گردآوری شده است میتوانید درباره طراحی کاتالوگ و بروشور و موارد مرتبط با این حرفه اطلاعات جامعی را کسب کنید ، شایان ذکر است تمامی مطالب این قسمت به طور اختصاصی تهیه و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است

با رنگ نارنجی فراخوانی دوستانه بزنید. رنگ نارنجی خریداران را به طور ناگهانی جذب کرده و ایجاد یک فراخوان به حرکت می کند مانند خرید، فروش یا متعهد شدن. می تواند برای ایجاد حرکت و انرژی بدون اینکه بیننده مقاومت کند مورد استفاده قرار گیرد. می تواند یک وضعیت و رفتار جدید را ایجاد کند. […]

حل مشکلات با رنگ بنفش. دختران جوان مرتب رنگ بنفش را به عنوان رنگ مورد علاقه شان انتخاب می کنند. این رنگ فعالیت های مغزی را که در رابطه با حل کردن مشکل است فعال می کند. رنگ بنفش می تواند مسایلی مانند راز، خرد و احترام به همراه داشته باشد. بنفش رنگ سلطنت است […]

با رنگ سیاه قدرتمند و جذاب باشید. رنگ سیاه عموماً برای بازار محصولات خوشگذرانی استفاده می شود، این رنگ قدرتمند و براق است و برای رساندن توانایی و قدرت استفاده می شود. سیاه یک رنگ جدی است و با هوشمندی در یک دسته قرار می گیرد. انتقالات رنگ سیاه:  خوشگذرانی، قدرت، توانایی، بدی، هوشمندی، وقار، […]

خاکستری نشان دهنده خنثی بودن و آرام بودن است. این یک رنگ خوب در طراحی نیست اما برای نشان دادن کیفیت نامناسب چیزها مناسب است. انتقالات رنگ خاکستری : قابل استفاده، خنثی، میانه راه، سنین پیری، مرگ، مالیات، کمبود انرژی، رکود، خونسردی. رنگ خاکستری در طراحی کاتالوگ و بروشور به عنوان رنگ مایه ای مکمل […]

رنگ قهوه ای بیان کننده پایداری، تجربه و راحتی است. رنگ قهوه ای برای بیان کردن طبیعت، دوستی، راستگویی و زمین مورد استفاده قرار می گیرد. انتقالات رنگ قهوه ای :  پایداری، طبیعت، دوستی، زمین، قبیله ای، بدوی، سادگی، تجربه، راحتی. اگر برای مخاطبین و بازار هدف خود پیام های دوستی و سادگیدارید، اگر محصولات و […]

قیمت طراحی کاتالوگ و بروشور به صورت حرفه ای به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مطلب از سایت catalog-design.ir بررسی خواهد شد. قیمت طراحی هر صفحه کاتالوگ یا قیمت طراحی هر لت ( بخش ) یک بروشور نیز می تواند محاسبه شود. همانطور که می دانید عوامل بسیار زیادی در قیمت طراحی کاتالوگ […]

به زودی ... !