رنگ آبی اعتماد سازی می کند.

رنگ آبی ایجاد احساس اعتماد و امنیت می کند. همچنین رنگ آبی طول موج بلندی داشته و از فاصله های بسیار دور نیز دیده می شود. به همین دلیل اکثر چراغ های blueفرود در فرودگاه ها آبی رنگ است. اما سایه های متفاوت آبی می تواند تاثیر های متفاوتی داشته باشد. برای مثال آبی سلطنتی، خریدارانی که عجله دارند را جذب می کند و برای محصولات پاک کننده مناسب است، در حالی که رنگ سرمه ای خریدارانی را که در فکر بودجه شان هستند را جذب می کند و برای لوگو های سازمانی و شرکتی مناسب تر است. بیشتر مردم می گویند که به رنگ آبی بیشتر از دیگر رنگ ها علاقه دارند.

انتقالات رنگ آبی: 
اعتماد، راستگویی، وابستگی، خنکی، قابل اطمینان بودن، معتمد، دوستانه ، آرام، آسودگی، وقار، آب، جدیّت، قدرت، موفقیّت، حرفه ای بودن.

برای اینکه مورد اعتماد و اطمینان مخاطبین خود قرار بگیرید می توانید از رنگ آبی در طراحی کاتالوگ و بروشور خود استفاده نمایید.

به زودی ... !